Cumartesi, Nisan 19, 2014

DELİLİK KISA ... PİŞMANLIK UZUN ...



Şarkı radyoda çalmaya başlar ... 
Gidiyorum ... 

''Delilik kısa sürer çok...pişmanlık uzun...''

Pişmanlıklara sığınmayalı çok büyüdüm.Uzun sürecek bir kasımın ardından aralık bırakıp yolları ayağım gaz pedalında yollara düştüm,radyodan yükselen ses sınırları aştıkça,peşime düşen düzenden kaçıp kurtulmanın tek yolu direksiyonda olduğumu unutmak.Müzik kendi sınırsızlığında: ''kararın doğru gibidir...sonrası hüzün...''
diye diye titrettikçe ellerimi,doğruların ancak cetvelle çizilebileceğini anımsayıp rahatlatıyorum kendimi.Beni;hani şu sahte atfettiğim kalabalıklara sürükleyen inatçı bir güçle gerçeğin o şaşılası buruk anlamında gideni merhaba-ma sığdırmak için yetişmeye çalışıyorum ,sallanan mendillere ...

(Devamı gelecek...)


Hiç yorum yok: